Het is weer bijna zover! - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van John Heur - WaarBenJij.nu Het is weer bijna zover! - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van John Heur - WaarBenJij.nu

Het is weer bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg John

28 Augustus 2017 | Nederland, Baarlo

Ja er staat weer een nieuwe reis op de planning en wederom zal ik jullie via dit blog op de hoogte houden van alle avonturen die we beleven. Dit keer ga ik weer samen met Johan op reis. Johan heeft zijn traineeship bij Bosch afgerond en ik heb een nieuwe baan gevonden dus voor beiden een mooie reden om dit met een vakantie te vieren.

Op woensdag 30 september vliegen we naar Johannesburg waar we die zelfde avond zullen landen. In Johannesburg blijven we tot vrijdag. Vanaf zaterdag start een 10 daagse groepsreis richting de Victoria Falls in Zimbabwe. Dit is best wel spannend, aangezien we nog nooit eerder een groepsreis gedaan hebben. Tijdens deze reis verblijven we voornamelijk in Botswana waar we de prachtige natuur gaan aanschouwen en hopelijk ook de big 5 kunnen spotten. Het einde is bij de Victoria Falls wat prachtige watervallen zijn op de grens tussen Zimbabwe en Zambia. Na 2 dagen bij de Victoria Falls vliegen we terug naar Johannesburg. Daar huren we meteen een auto waar we mee naar de kust rijden om te duiken. Hierna gaan we of naar het noorden naar Kruger National park of naar het zuiden richting Drakensberg. Dit alles is afhankelijk of nog meer behoefte aan safari hebben.

Ik zal jullie weer proberen wekelijks te verblijden met een nieuw verhaaltje van wat we mee hebben gemaakt!

• 29 Augustus 2017 - 21:58

Nico:

Alvast veel plezier gewenst en we zullen jullie reis vanaf Nederland volgen