Van harte gefeliciteerd! Sarah! - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van John Heur - WaarBenJij.nu Van harte gefeliciteerd! Sarah! - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van John Heur - WaarBenJij.nu

Van harte gefeliciteerd! Sarah!

Door: John van Heur

Blijf op de hoogte en volg John

26 April 2012 | Verenigde Staten, Madison

Via deze weg wil ik mijn allerliefste mama feliciteren met haar 50ste verjaardag. Helaas kan ik niet aanwezig zijn op het feest, en kan ik dus ook geen posters ophangen door het hele dorp (waar ze een enorme hekel aan heeft). Dus daarom wil ik haar via deze weg ook in het zonnetje zetten. Uiteraard heb ik ook wat cadeaus geregeld maar die zal ze in de loop van de dag wel ontvangen;)

Mochten jullie het leuk vinden haar ook te feliciteren met deze speciale verjaardag, dan is dat mogelijk op telefoonnummer 077-4773496.

Voor degenen die mijn vorige reisverslag van afgelopen maandag nog niet gelezen hebben, dit is te vinden op http://johnvanheur.waarbenjij.nu/?page=message&id=4239111

• 26 April 2012 - 09:10

Jhenna:

Proficiat met dien mutti!

• 26 April 2012 - 11:25

Mam:

John bedankt!!! voor je felicitatie, jammer dat je er niet bij kan zijn,maar doen we later wel over. Vol verwachting zit ik al (onder een parasol) voor de deur te wachten op al die cadeaus!
    gr.mam

• 26 April 2012 - 13:02

Mam:

John wat leuk zeg, de grote bos tulpen zijn bezorgd. Dit vind ik superlief van je,hartstikke bedankt. mam

• 26 April 2012 - 13:27

Mam:

Het moet niet gekker worden! Bedankt voor deze op maat gemaakte kaart.Zelfs zonder bril te lezen.Ook ik heb Robert ten Brink gevraagd maar jammer!!!