Nog 1 week te gaan en dan Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van John Heur - WaarBenJij.nu Nog 1 week te gaan en dan Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van John Heur - WaarBenJij.nu

Nog 1 week te gaan en dan Nieuw Zeeland

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

12 September 2015 | Nederland, Baarlo

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en dus staat er weer een nieuwe reis op de planning. Volgende week zaterdag vlieg ik samen met Yannick naar Nieuw Zeeland. Vertrokken wordt er vanaf schiphol en de eerste stop is hong kong. Hier landen we 's morgens en vliegen we 's avonds pas verder. Hebben we mooi een dag de tijd om hong kong te verkennen. Na nog een korte tussenstop in Sydney landen we uiteindelijk in Christchurch. Hier zullen we 2 dagen verblijven waarna we met een campervan de rest van Nieuw Zeeland zullen verkennen om uiteindelijk na 4 weken te eindigen in Auckland van waaruit de terugreis wordt ingezet. Meer gedetailleerdere plannen zijn er nog niet, dus zullen onderweg gesmeed worden en via dit blog zal ik jullie weer op de hoogte houden.

Nog maar 1 week en dan is het zover.... Ik heb er zin in!

• 12 September 2015 - 21:13

Resi:

Hey John en Yannick, heel veel plezier op jullie reis!!